Išvyka į Anykščių kraštą

AN1155Gegužės 19 dieną mes, 5, I g, III g klasės mokiniai, svečiavomės Anykščiuose. Mūsų laukė ne tik pramogos, bet ir įdomi pažintinė ekskursijos dalis.

Tik pasiekę kelionės tikslą, pasivaikščiojome „Lajų taku“, kuris medžių lajų viršūnėmis vingiuoja apie 300 metrų. Jis tolygiai kyla aukštyn ir pasiekia 21 metro aukštį. Kiek vėliau turėjome puikią galimybę įkopti į apžvalgos bokštą ir pasigrožėti Anykščių šileliu, Šventosios upės vingiais bei šalia jos esančiomis lygumomis. Taip pat nepamiršome užsukti ir prie Puntuko akmens bei įsiamžinti šio įspūdingo riedulio fone.

Ekskursija tuo tikrai nepasibaigė, nes vedini smalsumo dar peržengėme Anykščių Šv. Mato bažnyčios slenkstį. Ši dvibokštė bažnyčia yra pati aukščiausia Lietuvoje. Viename iš bažnyčios bokštų įrengta apžvalgos aikštelė. Užkopę į viršų atsidūrėme tiesiai po trimis bažnyčios varpais, o aplinkui atsivėrė Šventosios upės slėnyje įsikūrusio jaukaus Anykščių miesto panorama. Vaizdas buvo tiesiog pasakiškas!

DSCN1222Tądien mūsų laukė ir Laimės žiburys. Tai paminklas, skirtas rašytojui Jonui Biliūnui. Sakoma, kad jei paliesi šį akmenį, tai tave lydės laimė ir sėkmė. Kiek vėliau pajudėjome Vorutos piliakalnio link. Piliakalnis įrengtas aukštumos kyšulyje, kuriuo šiaurės vakarų papėde teka Varelis, o pietrytine – Volupis.

Šiek tiek pailsėję, užkandę ir vis dar kupini jėgų patraukėme pramogauti į vasaros rogučių trasą. Tai buvo linksmiausia kelionės dalis, nes visi buvome labai patenkinti. Net mus lydėję mokytojai išbandė šią ekstremalią pramogą.

Ši kelionė mums neprailgo. Laimingi ir dėkingi kelionę organizavusiems mokytojams S. Samosionokui ir A. Jokniui grįžome į namus.