Klasės valandėlėje šeštokai mokėsi išgirsti vienas kitą

Lapkričio 17 d. gimnazijos VGK narė psichologė Rasa Ragažinskienė 6 klasės mokiniams vedė praktinį užsiėmimą ,,Ar mes girdime vienas kitą“, vykusį klasės vadovės Justynos Mackevič iniciatyva. Gebėjimas įsiklausyti ir girdėti – svarbiausias ugdymo proceso veiksnys.

Užsiėmimo metu šeštokai vaikai atliko įvairias praktines užduotis. Susitikimas prasidėjo pokalbiu ,,Kas aš esu“ – vaikas, brolis, mokinys… Vėliau atliktos praktinę užduotys. Viena jų – „Kaip girdime kitą“: mokiniai ant baltų lapelių piešė piešinį, kuriame dominuotų geometrinės figūros. Užbaigus užduotį vienas klasės narys pristatė savo piešinį, visi kiti turėjo atidžiai klausytis ir tą patį nupiešti. Dilema, bet nė vieno mokinio piešinys neatitiko realaus pasakojimo. Išvada: kalbėti reikėtų lėčiau, aiškiau, pateikti daugiau informacijos. Kita užduotis – „Aš jaučiu“. Mokiniai turėjo pajausti, ką piešia už nugaros stovintis draugas. Įdomu tai, kad pradžios ir pabaigos piešinys visai neatitiko vienas kito. Užsiėmimo pabaigoje mokiniai turėjo atsisėsti vienas į kitą nugaromis ir aprašyti už nugaros sėdintį draugą: jo aprangą, akių spalvą, šukuoseną. Tokiu būdu parodė, ar atsimena, ar gali sutelkti dėmesį į detales.

Labai sunku pasakoti, kai neklausome – štai tokia šios klasės valandėlės išvada, kurią padarė mokiniai.

Užsiėmime dalyvavusieji dėkingi psichologei už labai įdomų, aktyvų ir naudingą užsiėmimą.

Justyna Mackevič, 6 klasės vadovė