Trakų r. Paluknio „Medeinos“ vidurinė mokykla           Mokyklos steigėjas - Trakų rajono savivaldybė

Mokykla

Tikslai

MKC veikla

Naudingos nuorodos

Kontaktai

LT 21013

Bažnyčios g. 1, 

Paluknys,

Trakų rajonas,

Lietuva.                

Tel.:

+370 528 61215,  

faksas:

+370 528 61215,

e-paštas:

 medeinatr@takas.lt

MOKYKLOS KARJEROS CENTRAS

 

Vaizdinė paskaita apie aukštąjį mokslą

 

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) parengė vaizdo medžiagą (paskaitą), padedančią moksleiviams apsispręsti dėl aukštojo mokslo.

LEU Istorijos fakulteto dėstytojas Mindaugas Nefas padeda moksleiviams patiems sau atsakyti į klausimus, ar verta studijuoti universitete, kaip teisingai pasirinkti.

Dėl interneto ir kitų šiuolaikinių technologijų per trumpą laiką mes galime gauti mus dominančią informaciją, todėl kyla natūralus klausimas, ar aukštasis mokslas vis dar reikalingas XXI a. žmogui? Mokslas - sritis, kuri kiekvieną akimirką yra šalia, nors mes apie tai net nesusimąstome. Viskas prasideda nuo žmogaus, kuris siekia atsakyti į klausimus. Tai yra vienas iš kertinių aukštojo mokslo variklių.

Lietuvos edukologijos universitetas kviečia pasižiūrėti vaizdo medžiagą (paskaitą) ir atsakyti į visus rūpimus klausimus apie aukštąjį mokslą.

Vaizdo medžiagą (paskaitą) rasite www.leu.lt/kodelaukstasis.

 

Lietuvos oro uostų prezentacija.

 

Paluknio ,,Medeinos“ vidurinėje mokykloje lankėsi Marius Bružas, Vilniaus oro uosto Administravimo departamento direktorius, kuris 10 – 12 klasių mokiniams papasakojo apie Lietuvos oro uostų veiklą.

Mokiniai sužinojo ,kad Lietuvoje veikia keturi tarptautiniai oro uostai. Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai yra civiliniai oro uostai, valdomi valstybės įmonių. Juose teikiamos paslaugos reguliariųjų ir užsakomųjų reisų vežėjams, vežantiems keleivius ir krovinius. Civilinių orlaivių skrydžius ir antžeminių paslaugų teikimą Šiaulių kariniame oro uoste organizuoja savivaldybės įmonė Šiaulių oro uostas. Daugiau >>>>>

 

Kauno miškų ir aplinkos inžinerijos kolegijos renginys mokykloje

 

 

Kauno miškų ir aplinkos inžinerijos kolegija 2013-11-15 Paluknio „Medeinos“ vidurinėje mokykloje pristatė projektą „Erasmus Lietuvos mokykloms“. Mokiniai buvo supažindinti su studijomis kolegijoje bei sužinojo apie teikiamas specializacijas.

Kolegijos miškų ir dekoratyviųjų želdynų fakultete ruošiami miško ūkio, želdynų dizaino, rekreacijos specialistai, o aplinkos inžinerijos fakultete galima įgyti hidrotechnikos, žemėtvarkos kadastrinių matavimų ir nekilnojamojo turto vertinimo profesijų.

Susitikimas su mokiniais ir mokytojais buvo organizuotas naudojant demonstracines priemones. Taip pat buvo pristatyta Erasmus studijų užsienio šalių aukštosiose mokyklose specifika bei adaptavimosi galimybės.   Susitikime dalyvavo 9 – 12 klasių mokiniai.

 

                                                            KUC koordinatorės.

 

Vytauto Didžiojo universiteto organizuojamų veiklų
moksleiviams skelbimai.

Vytauto Didžiojo Universitetas labai prašo moksleivius susipažinti su šia informacija ir labai kviečia dalyvauti!

Mokyklos karjeros centro koordinatorės.

**********************

Vytauto Didžiojo universiteto

Humanitarinių mokslų fakulteto

Anglų filologijos katedra

 Kviečia moksleivius

 

**********************

VDU Anglų filologijos katedra jau trečią kartą skelbia rašinio anglų kalba konkursą moksleiviams

**********************

Vyresniųjų klasių mokiniams, besidomintiems psichologija ar psichologijos studijomis

Konferencija

Psichologai mokiniams apie mokinius – 4

 2013 lapkričio 14 d., ketvirtadienį, KAUNE

Vytauto Didžiojo universiteto Didžiojoje salėje

S. Daukanto g. 28, Kaunas

 

**********************

 

10-12 klasių mokinius kviečiame į 3-ąjį šių mokslo metų susitikimą su VDU psichologais. Laukiame naujų ir jau  lankiusių dalyvių.               

Laikas: 2013m. spalio 19 d., šeštadienis, 11 – 14 val.

Vieta: VDU, K. Donelaičio g.  52 – 522 (5 a.)

Tema :

„AR TEISINGA PATARLĖ, KAD PAGAL RŪBĄ SUTINKA, O PAGAL PROTĄ PALYDI? APRANGOS REIKŠMĖ ŽMOGAUS VERTINIMUI“

 

 


 

Spalio 10 d. mūsų mokykloje įvyko prezentacija “Kastu”. Organizacijos atstovas Linas Mikolainis pristatė visą tiesą apie studijas užsienyje. Prezentacijoje dalyvavo 10 – 12 klasių moksleiviai.

Trumpai apie “Kastu”. Tai organizacija, kuri buvo įkurta norint padėti realizuoti savo troškimą įgyti aukštąjį išsilavinimą užsienyje. Tai Danijos, Švedijos, Nyderlandų, Anglijos, Škotijos aukštosiose mokyklose.

“Kastu” tikslai: informuoti jaunimą apie galimybes studijuoti užsienyje, suprantamomis sąlygomis organizuoti stojimo procesą į užsienio aukštąsias mokslo įstaigas bei ieškoti atsakymų į visus klausimus, susijusius su studijomis ir gyvenimų užsienyje.

“Kastu” misija – skatinti jaunimą po studijų užsienyje grįžti atgal į Lietuvą. Tokie žmonės geriau supranta tai, kas iš tikrųjų vyksta pasaulyje, turi platesnę pasaulėvoką,. Šių žmonių žinios ir darbai skatins teigiamus socialinius bei ekonominius pokyčius Lietuvoje ir leis šaliai vystytis dinamiškiau.

Mieli moksleiviai! Jūs turite didelį pasirinkimą iš studijų savo šalyje ir užsienyje. Linkime protingo, sėkmingo pasirinkimo.

Visa stojimo informacija, klausimai, pageidavimai:  info@kastu.lt

Ugdymo karjerai koordinatorės V. Klejevskaja ir L. Maksimec.

 

Vilniaus Gedimino technikos universiteto Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centras

Vilniaus Gedimino technikos universiteto Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centras (Priėmimo komisija anksčiau) vėl nori pristatyti temines paskaitas 10-12 klasių moksleiviams vyksiančias Balandžio 20 d. (šeštadienį) 11 val. VGTU Termoizoliacijos mokslo institute, Linkmenų g. 28,Vilniuje. Šį šeštadienį vyks viena paskaita, kuri manome turėtų sudominti moksleivius:
• Statybos technologijų ir valdymo bei Statybos inžinerijos studijų programų paskaita „Medžiagų kūrimas ir panaudojimas Lietuvoje. Nanostruktūrų ypatumai medžiagose“.
Tai paskutinė paskaita moksleiviams šį sezoną. Prašome – informuokite savo 10-12 klasių moksleivius apie galimybę „įlįsti į studento kailį“ ir pasiklausyti paskaitų iš skirtingų studijų programų. Informacija apie paskaitas rasti čia: http://www.vgtu.lt/media/files/9/jim-2013-04-20.pdf arba VGTU internetiniame puslapyje: http://stojantiesiems.vgtu.lt/moksleiviams/jaunojo-inzinieriaus-mokykla/teminiu-paskaitu-tvarkarastis-2012-2013-m-m/ .

Paskaitos nemokamos, tik reikėtų užsiregistruoti el.paštu: jim@vgtu.lt<mailto:jim@vgtu.lt>.

 

**************
 

 

Laba diena,

Norime priminti, kad balandžio *4 dieną, 14 val.* Europos Komisijos
atstovybė Lietuvoje kviečia Jūsų mokyklą organizuoti tiesioginio vaizdo
seminaro „Studijos ES šalyse: kaip pasirinkti ir įstoti?“ peržiūrą.

Kaip pasirinkti patikimą aukštąją mokyklą užsienyje? Kaip paruošti
dokumentus stojimui ir parengti motyvacinį laišką? Kokią įtaką gali
padaryti „Facebook“ stojant? Į šiuos ir kitus aktualius klausimus atsakys
patyrę pranešėjai:

· Žaneta Savickienė, *Studijų užsienyje informacijos centro* vadovė

· Titas Budrys, *Škotijos **St. Andrews universiteto* absolventas

· *Eurodesk Lietuva* programos redaktorė Vaiva Ružaitė

Seminaras bus transliuojamas tiesiogiai internetu, todėl moksleiviai ir
mokytojai galės užduoti rūpimus klausimus pranešėjams.

Nuorodą į transliaciją rasite balandžio 4 d. adresu *
www.pazinkeuropa.lt/sekmesreceptas*.

*Transliacijos peržiūrai reikės:*

· 1 kompiuterio, interneto ryšio ir projektoriaus su ekranu, per
kurį moksleiviai galėtų stebėti transliaciją salėje ar klasėje. Tokiu
atveju moksleiviai gali klausimus pateikti mokytojui, kuris juos įvestų į
specialią formą;

· *arba* kompiuterių klasės, kur kiekvienas moksleivis stebėtų
seminarą ir užduotų klausimus individualiai.

*Prašome informuokite moksleivius apie galimybę stebėti seminarą. Priede
rasite plakatą, kurį galite atspausdinti ir pakabinti mokykloje.*

Jei turite klausimų, skambinkite tel.: +370 67787191

Kviečiame registruotis šiuo adresu:
http://www.pazinkeuropa.lt/jek/jek-renginiai/webinaras-studijos-es-salyse-kaip-pasirinkti-ir-istoti-32/registracija

 

*************

 



Norime informuoti, jog ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas nuo vasario 1 dienos iki balandžio 22 dienos kviečia 12 klasės moksleivius dalyvauti išankstiniame priėmime į ISM bakalauro studijas.

Išankstinio priėmimo metu stojantieji gali pretenduoti į mokamą vietą, ISM stipendijas, padengiančias visą studijų mokestį ar mokesčio dalį. Stojantiesiems išankstinio priėmimo metu ir pretenduojantiems į stipendijas, padengiančias visą studijų mokestį ar mokesčio dalį numatomi šie papildomi reikalavimai egzaminams išlaikyti:

* stipendija 4000Lt/ metams: egzaminai ~73 proc., metinis pažymys 8A lygiu;
* nemokama vieta: egzaminai ~95 proc. ir daugiau., metinis pažymys 10 A lygiu.

 

*************
 

 

2013 – 02 – 27 d. Paluknio ,,Medeinos“ vidurinėje mokykloje apsilankė atstovai iš Rūdiškių amatų mokyklos ,,Sodžiaus meistrai“. Susitikime dalyvavo 9 – 12 klasių mokiniai.

Mokiniams buvo plačiau papasakota apie dailidės, konditerio, stogdengio, virėjo, medžio konstrukcijų restauratoriaus profesijas, kurias galima įgyti amatų mokykloje ,,Sodžiaus meistrai“. 

Įgijus amatų mokyklos diplomą galima toliau tęsti studijas arba stažuotis Prancūzijoje.

 

KUC koordinatorės V. Klejevskaja

L. Maksimec

 

  Karjeros planus mokiniams padės paruošti mobilieji konsultantai


 

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras vykdo projektą „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme“ Nr. VP1-2.3-ŠMM-01-V-01-002. Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. 2013 metų sausio mėnesį baigti karjeros specialistų mokymai ir įdarbinimai. Projekto veikloms įgyvendinti įdarbinti 919 karjeros koordinatoriai ir 102 karjeros konsultantai. Su mokyklomis pasirašytos 786 sutartys.

Projektas inicijuoja karjeros planus, kurie yra naujovė švietimo sistemoje. Karjeros planas yra veiksmų seka, padedanti siekti karjeros tikslų. Apima savęs pažinimo ir karjeros veiklų išdėstymą laike bei numato išteklius toms veikloms įgyvendinti. Daugelyje mokyklų vyksta įvairios veiklos ugdančios mokinių karjeros kompetencijas. Karjeros planas padės susisteminti ir reflektuoti įgyjamas patirtis.
 

Daugelis sėkmingų žmonių įvardindami pačią pagrindinę charakterio savybę padėjusią jiems susikurti sėkmė mini gebėjimą padaryti tai, ką reikia padaryti. Mokinys galbūt ir  nesuprastų, jog net paprastas darbas toks kaip žolės pjovimas gali padėti ugdyti šią savybę.  Karjeros planai padeda atrasti ryšius tarp kasdieninių veiklų ir įvairių karjeros kompetencijų. Karjera nėra procesas, kuris prasidės kažkada po studijų baigimo. Karjeros kompetencijas galima ugdyti jau šiandien išsikeliant ir įgyvendinant įvairius tikslus, lankant būrelius, dalyvaujant įvairių jaunimo organizacijų veikloje, savanoriaujant.
 

Rinkos ekonomika, globalizacija teikia mokiniams daug šansų, tačiau daugėja ir pavojų.
Kadangi ateitį nuspėti ir suplanuoti darosi vis sunkiau, svarbu išugdyti gebėjimą lanksčiai reaguoti į pokyčius, prisitaikyti prie kintančių aplinkybių ir gebėjimą reikalui esant pačiam imtis iniciatyvos.
 

Karjeros plano nauda mokytojui yra ta, jog jis turės sistemą tikslingai padedančią vienoje vietoje fiksuoti mokinio karjeros kompetencijas. Mokiniui nauda yra ta, jog jis pradės objektyviau save pažinti ir vertinti. Supras, jog vertingos yra ne tik žinios, bet ir įvairios kitos patirtys. Plano pildymas padeda matyti stipriąsias bei savo silpnąsias puses, kiek ir kokių jie turi įgūdžių, kiek ir kokių reiktų įgyti. Į karjeros planą yra surašoma tikslinė informacija apie pasiekimus, gautus apdovanojimus, siekius, vertybes, dominančias profesijas. Jis susistemina visą reikiamą informaciją, kuria galime remtis rinkdamiesi studijas ir profesiją.
 

Geriau suprasdamas, kam jam reikalingos vienokios ar kitokios žinios ir kaip jas įgyti, mokinys mažiau blaškysis, priims teisingesnius sprendimus dėl mokymosi krypčių, studijų programų, profesijų, darbą siūlančių skelbimų – tokiu būdu patirs mažiau nusivylimų ir streso, taupys savo ir kitų laiką bei valstybės švietimui skirtus pinigus.
 

Galvojimas apie ateitį bus labiau koncentruotas į konkrečių veiksmų atlikimą, domėjimąsi pasirinktomis sritimis. Mokinys įpras sisteminti svarbią informaciją reikalingą orientuojantis darbo pasaulyje. Išmoks dirbti su tikslais, juos analizuoti, kurti jų įgyvendinimo planą ir reguliariai peržiūrėti progresą, atlikti reikiamas korekcijas.
 

Karjeros planai plačiai naudojami visame pasaulyje. Daugelyje šalių karjeros planas yra pagrindas CV rašymui. Kai kurie darbdaviai mielai susipažįsta ir su pačiu karjeros planu. Darbdaviui ruošiant informaciją apie save tai bus puikus ramstis padedantis atsirinkti reikiamą informaciją, nes dažnai pamirštame ar net nepagalvojame, jog kažkurios mūsų patirtys gali būti įdomu darbo pasaulyje.
 

Karjeros planus, turėtų pasirengti kuo didesnis kiekis moksleivių, jie yra paruošti 5-12 klasių moksleiviams. Karjeros plano pildymas - ne vienkartinis veiksmas, o procesas, kuris gali būti kūrybiškas, lankstus ir kiekvienas mokytojas bei karjeros specialistas gali drąsiai koreguoti karjeros planą pagal savo supratimą. Tačiau jei norime kiekvieną grafą užpildyti išsamiau, patirdami, ką reiškia kiekvienas rašomas žodis, galime pasitelkti kūrybiškumą, pasisemti idėjų iš Mokytojo ir Mokinio knygų. Karjeros planų turinys yra derinamas su bendrąją ugdymo programa. Tai gali būti puikus užsiėmimas klasių auklėtojams klasių valandėlių metu. Daugybė karjeros plano dalių sutampa su etikos, ekonomikos ir kitomis pamokomis, tad plano pildymas gali būti integruotas į šias pamokas, Darbą su karjeros planais organizuoja mokyklos karjeros koordinatorius ir mokyklą atvykstantis karjeros konsultantas, tad kiekvienas mokytojas ir klasės auklėtojas gali kreiptis pagalbos į juos.
 

Karjeros planų pavyzdžius ir jų pildymo instrukcijas galite rasti svetainėje www.mukis.lt skyrelyje skirtame mokytojams prie metodinės medžiagos.

 

 

MOKYKLOS KARJEROS CENTRO VEIKLOS PLANAS

 

MKC  tikslas padėti mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingam mokymosi krypties, profesijos ar darbinės veiklos pasirinkimui, perėjimui iš mokymo aplinkos į darbinę aplinką, tolesnei profesinei raidai ir mokymuisi visą gyvenimą.

      MKC uždaviniai.

Siekiama, kad mokiniai:

  • Pažintų karjerai svarbias asmenybės charakteristikas;

  • pažintų socialinę aplinką ir socialinių vaidmenų įvairovę;

  • rastų ir efektyviai naudotų karjeros informaciją;

  • remdamiesi savęs ir darbo pasaulio pažinimu, priimtų adekvačius karjeros sprendimus;

  • remdamiesi asmenine ateities vizija, keltų karjeros tikslus, sudarytų karjeros planą;

  • mokymosi ir laisvalaikio veiklose taikytų ir tobulintų karjerai svarbiausias bendrąsias

kompetencijas.

 

 

 

Karjeros koordinatorės Vaclava Klejevskaja, Liudmila Maksimec

 

Į pradžią