|
|
MOKYKLOS KARJEROS CENTRAS
|
Vaizdinė paskaita apie
aukštąjį mokslą
Lietuvos edukologijos
universitetas (LEU) parengė
vaizdo medžiagą (paskaitą),
padedančią moksleiviams
apsispręsti dėl aukštojo
mokslo.
LEU Istorijos fakulteto
dėstytojas Mindaugas Nefas
padeda moksleiviams patiems
sau atsakyti į klausimus, ar
verta studijuoti universitete,
kaip teisingai pasirinkti.
Dėl interneto ir kitų
šiuolaikinių technologijų per
trumpą laiką mes galime gauti
mus dominančią informaciją,
todėl kyla natūralus
klausimas, ar aukštasis
mokslas vis dar reikalingas
XXI a. žmogui? Mokslas -
sritis, kuri kiekvieną
akimirką yra šalia, nors mes
apie tai net nesusimąstome.
Viskas prasideda nuo žmogaus,
kuris siekia atsakyti į
klausimus. Tai yra vienas iš
kertinių aukštojo mokslo
variklių.
Lietuvos edukologijos
universitetas kviečia
pasižiūrėti vaizdo medžiagą
(paskaitą) ir atsakyti į visus
rūpimus klausimus apie
aukštąjį mokslą.
Vaizdo medžiagą (paskaitą)
rasite
www.leu.lt/kodelaukstasis.
|
Lietuvos oro
uostų prezentacija.
Paluknio ,,Medeinos
vidurinėje mokykloje lankėsi
Marius Bružas, Vilniaus oro
uosto Administravimo
departamento direktorius,
kuris 10 12 klasių mokiniams
papasakojo apie Lietuvos oro
uostų veiklą.
Mokiniai sužinojo ,kad
Lietuvoje veikia
keturi tarptautiniai oro
uostai. Vilniaus, Kauno ir
Palangos oro uostai yra
civiliniai oro uostai, valdomi
valstybės įmonių. Juose
teikiamos paslaugos
reguliariųjų ir
užsakomųjų reisų vežėjams,
vežantiems
keleivius ir krovinius. Civilinių orlaivių
skrydžius ir antžeminių
paslaugų teikimą Šiaulių
kariniame oro
uoste organizuoja savivaldybės įmonė
Šiaulių oro uostas. Daugiau >>>>>
|
Kauno miškų
ir aplinkos inžinerijos
kolegijos renginys mokykloje

Kauno miškų ir aplinkos
inžinerijos kolegija
2013-11-15 Paluknio Medeinos
vidurinėje mokykloje pristatė
projektą Erasmus Lietuvos
mokykloms. Mokiniai buvo
supažindinti su studijomis
kolegijoje bei sužinojo apie
teikiamas specializacijas.
Kolegijos miškų ir
dekoratyviųjų želdynų
fakultete ruošiami miško ūkio,
želdynų dizaino, rekreacijos
specialistai, o aplinkos
inžinerijos fakultete galima
įgyti hidrotechnikos,
žemėtvarkos kadastrinių
matavimų ir nekilnojamojo
turto vertinimo profesijų.
Susitikimas su mokiniais ir
mokytojais buvo organizuotas
naudojant demonstracines
priemones. Taip pat buvo
pristatyta Erasmus studijų
užsienio šalių aukštosiose
mokyklose specifika bei
adaptavimosi galimybės.
Susitikime dalyvavo 9 12
klasių mokiniai.
KUC koordinatorės.
|
Vytauto
Didžiojo universiteto
organizuojamų veiklų
moksleiviams skelbimai.
Vytauto
Didžiojo Universitetas labai
prašo moksleivius susipažinti
su šia informacija ir labai
kviečia dalyvauti!
Mokyklos karjeros centro
koordinatorės.
**********************
Vytauto Didžiojo universiteto
Humanitarinių mokslų fakulteto
Anglų filologijos katedra
Kviečia
moksleivius
**********************
VDU
Anglų filologijos katedra jau
trečią kartą skelbia rašinio
anglų kalba konkursą
moksleiviams
**********************
Vyresniųjų
klasių mokiniams,
besidomintiems psichologija ar
psichologijos studijomis
Konferencija
Psichologai mokiniams apie mokinius 4
2013 lapkričio
14 d., ketvirtadienį, KAUNE
Vytauto Didžiojo
universiteto Didžiojoje salėje
S. Daukanto g. 28, Kaunas
**********************
10-12
klasių mokinius kviečiame į
3-ąjį šių mokslo metų
susitikimą su VDU
psichologais. Laukiame naujų
ir jau lankiusių dalyvių.
Laikas: 2013m. spalio 19 d.,
šeštadienis, 11 14 val.
Vieta: VDU,
K. Donelaičio g. 52
522 (5
a.)
Tema :
AR TEISINGA PATARLĖ, KAD
PAGAL RŪBĄ SUTINKA, O PAGAL
PROTĄ PALYDI? APRANGOS REIKŠMĖ
ŽMOGAUS VERTINIMUI
|

Spalio 10 d. mūsų mokykloje
įvyko prezentacija Kastu.
Organizacijos atstovas Linas
Mikolainis pristatė visą tiesą
apie studijas užsienyje.
Prezentacijoje dalyvavo 10
12 klasių moksleiviai.
Trumpai apie Kastu. Tai
organizacija, kuri buvo įkurta
norint padėti realizuoti savo
troškimą įgyti aukštąjį
išsilavinimą užsienyje. Tai
Danijos, Švedijos, Nyderlandų,
Anglijos, Škotijos aukštosiose
mokyklose.
Kastu tikslai: informuoti
jaunimą apie galimybes
studijuoti užsienyje,
suprantamomis sąlygomis
organizuoti stojimo procesą į
užsienio aukštąsias mokslo
įstaigas bei ieškoti atsakymų
į visus klausimus, susijusius
su studijomis ir gyvenimų
užsienyje.
Kastu misija skatinti
jaunimą po studijų užsienyje
grįžti atgal į Lietuvą. Tokie
žmonės geriau supranta tai,
kas iš tikrųjų vyksta
pasaulyje, turi platesnę
pasaulėvoką,. Šių žmonių
žinios ir darbai skatins
teigiamus socialinius bei
ekonominius pokyčius Lietuvoje
ir leis šaliai vystytis
dinamiškiau.
Mieli moksleiviai! Jūs turite
didelį pasirinkimą iš studijų
savo šalyje ir užsienyje.
Linkime protingo, sėkmingo
pasirinkimo.
Visa stojimo informacija,
klausimai, pageidavimai:
info@kastu.lt
Ugdymo karjerai
koordinatorės V. Klejevskaja
ir L. Maksimec.
|
Vilniaus Gedimino technikos
universiteto Stojančiųjų
priėmimo ir informavimo
centras
Vilniaus Gedimino technikos
universiteto Stojančiųjų
priėmimo ir informavimo
centras (Priėmimo komisija
anksčiau) vėl nori pristatyti
temines paskaitas 10-12 klasių
moksleiviams vyksiančias
Balandžio 20 d. (šeštadienį)
11 val. VGTU Termoizoliacijos
mokslo institute, Linkmenų g.
28,Vilniuje. Šį šeštadienį
vyks viena paskaita, kuri
manome turėtų sudominti
moksleivius:
Statybos technologijų ir
valdymo bei Statybos
inžinerijos studijų programų
paskaita Medžiagų kūrimas ir
panaudojimas Lietuvoje.
Nanostruktūrų ypatumai
medžiagose.
Tai paskutinė paskaita
moksleiviams šį sezoną.
Prašome informuokite savo
10-12 klasių moksleivius apie
galimybę įlįsti į studento
kailį ir pasiklausyti
paskaitų iš skirtingų studijų
programų. Informacija apie
paskaitas rasti čia: http://www.vgtu.lt/media/files/9/jim-2013-04-20.pdf
arba VGTU internetiniame
puslapyje: http://stojantiesiems.vgtu.lt/moksleiviams/jaunojo-inzinieriaus-mokykla/teminiu-paskaitu-tvarkarastis-2012-2013-m-m/
.
Paskaitos nemokamos, tik
reikėtų užsiregistruoti
el.paštu: jim@vgtu.lt<mailto:jim@vgtu.lt>.
**************
|
|
Laba diena,
Norime priminti, kad balandžio
*4 dieną, 14 val.* Europos
Komisijos

atstovybė Lietuvoje kviečia
Jūsų mokyklą organizuoti
tiesioginio vaizdo
seminaro Studijos ES šalyse:
kaip pasirinkti ir įstoti?
peržiūrą.
Kaip pasirinkti patikimą
aukštąją mokyklą užsienyje?
Kaip paruošti
dokumentus stojimui ir
parengti motyvacinį laišką?
Kokią įtaką gali
padaryti Facebook stojant? Į
šiuos ir kitus aktualius
klausimus atsakys
patyrę pranešėjai:
· Žaneta Savickienė, *Studijų
užsienyje informacijos centro*
vadovė
· Titas Budrys, *Škotijos **St.
Andrews universiteto*
absolventas
· *Eurodesk Lietuva* programos
redaktorė Vaiva Ružaitė
Seminaras bus transliuojamas
tiesiogiai internetu, todėl
moksleiviai ir
mokytojai galės užduoti
rūpimus klausimus pranešėjams.
Nuorodą į transliaciją rasite
balandžio 4 d. adresu *
www.pazinkeuropa.lt/sekmesreceptas*.
*Transliacijos peržiūrai
reikės:*
· 1 kompiuterio, interneto
ryšio ir projektoriaus su
ekranu, per
kurį moksleiviai galėtų
stebėti transliaciją salėje ar
klasėje. Tokiu
atveju moksleiviai gali
klausimus pateikti mokytojui,
kuris juos įvestų į
specialią formą;
· *arba* kompiuterių klasės,
kur kiekvienas moksleivis
stebėtų
seminarą ir užduotų klausimus
individualiai.
*Prašome informuokite
moksleivius apie galimybę
stebėti seminarą. Priede
rasite plakatą, kurį galite
atspausdinti ir pakabinti
mokykloje.*
Jei turite klausimų,
skambinkite tel.: +370
67787191
Kviečiame registruotis šiuo
adresu:
http://www.pazinkeuropa.lt/jek/jek-renginiai/webinaras-studijos-es-salyse-kaip-pasirinkti-ir-istoti-32/registracija
*************
|
Norime informuoti, jog ISM
Vadybos ir ekonomikos
universitetas nuo vasario 1
dienos iki balandžio 22 dienos
kviečia 12 klasės moksleivius
dalyvauti išankstiniame
priėmime į ISM bakalauro
studijas.
Išankstinio priėmimo metu
stojantieji gali pretenduoti į
mokamą vietą, ISM stipendijas,
padengiančias visą studijų
mokestį ar mokesčio dalį.
Stojantiesiems išankstinio
priėmimo metu ir
pretenduojantiems į
stipendijas, padengiančias
visą studijų mokestį ar
mokesčio dalį numatomi šie
papildomi reikalavimai
egzaminams išlaikyti:
* stipendija 4000Lt/ metams:
egzaminai ~73 proc., metinis
pažymys 8A lygiu;
* nemokama vieta: egzaminai
~95 proc. ir daugiau., metinis
pažymys 10 A lygiu.
*************
|
2013 02
27 d. Paluknio
,,Medeinos vidurinėje
mokykloje apsilankė atstovai
iš Rūdiškių amatų mokyklos
,,Sodžiaus meistrai.
Susitikime dalyvavo 9 12
klasių mokiniai.
Mokiniams buvo plačiau
papasakota apie dailidės,
konditerio, stogdengio,
virėjo, medžio konstrukcijų
restauratoriaus profesijas,
kurias galima įgyti amatų
mokykloje ,,Sodžiaus
meistrai.
Įgijus amatų mokyklos diplomą
galima toliau tęsti studijas
arba stažuotis Prancūzijoje.
KUC koordinatorės V.
Klejevskaja
L. Maksimec
|
Karjeros planus mokiniams
padės paruošti mobilieji
konsultantai
Lietuvos mokinių neformaliojo
švietimo centras vykdo
projektą Ugdymo karjerai ir
stebėsenos modelių sukūrimas
ir plėtra bendrajame lavinime
ir profesiniame mokyme Nr.
VP1-2.3-ŠMM-01-V-01-002.
Projekto tikslas siekti
Nacionalinės profesinio
orientavimo sistemos plėtros
ir dermės, užtikrinant ugdymo
karjerai tęstinumą ir
prieinamumą bei lygias
galimybes visiems švietimo
sistemos dalyviams. 2013 metų
sausio mėnesį baigti karjeros
specialistų mokymai ir
įdarbinimai. Projekto veikloms
įgyvendinti įdarbinti 919
karjeros koordinatoriai ir 102
karjeros konsultantai. Su
mokyklomis pasirašytos 786
sutartys.
Projektas inicijuoja karjeros
planus, kurie yra naujovė
švietimo sistemoje. Karjeros
planas yra veiksmų seka,
padedanti siekti karjeros
tikslų. Apima savęs pažinimo
ir karjeros veiklų išdėstymą
laike bei numato išteklius
toms veikloms įgyvendinti.
Daugelyje mokyklų vyksta
įvairios veiklos ugdančios
mokinių karjeros
kompetencijas. Karjeros planas
padės susisteminti ir
reflektuoti įgyjamas patirtis.
Daugelis sėkmingų žmonių
įvardindami pačią pagrindinę
charakterio savybę padėjusią
jiems susikurti sėkmė mini
gebėjimą padaryti tai, ką
reikia padaryti. Mokinys
galbūt ir nesuprastų, jog net
paprastas darbas toks kaip
žolės pjovimas gali padėti
ugdyti šią savybę. Karjeros
planai padeda atrasti ryšius
tarp kasdieninių veiklų ir
įvairių karjeros kompetencijų.
Karjera nėra procesas, kuris
prasidės kažkada po studijų
baigimo. Karjeros
kompetencijas galima ugdyti
jau šiandien išsikeliant ir
įgyvendinant įvairius tikslus,
lankant būrelius, dalyvaujant
įvairių jaunimo organizacijų
veikloje, savanoriaujant.
Rinkos ekonomika,
globalizacija teikia mokiniams
daug šansų, tačiau daugėja ir
pavojų.
Kadangi ateitį nuspėti ir
suplanuoti darosi vis sunkiau,
svarbu išugdyti gebėjimą
lanksčiai reaguoti į pokyčius,
prisitaikyti prie kintančių
aplinkybių ir gebėjimą
reikalui esant pačiam imtis
iniciatyvos.
Karjeros plano nauda mokytojui
yra ta, jog jis turės sistemą
tikslingai padedančią vienoje
vietoje fiksuoti mokinio
karjeros kompetencijas.
Mokiniui nauda yra ta, jog jis
pradės objektyviau save
pažinti ir vertinti. Supras,
jog vertingos yra ne tik
žinios, bet ir įvairios kitos
patirtys. Plano pildymas
padeda matyti stipriąsias bei
savo silpnąsias puses, kiek ir
kokių jie turi įgūdžių, kiek
ir kokių reiktų įgyti. Į
karjeros planą yra surašoma
tikslinė informacija apie
pasiekimus, gautus
apdovanojimus, siekius,
vertybes, dominančias
profesijas. Jis susistemina
visą reikiamą informaciją,
kuria galime remtis
rinkdamiesi studijas ir
profesiją.
Geriau suprasdamas, kam jam
reikalingos vienokios ar
kitokios žinios ir kaip jas
įgyti, mokinys mažiau
blaškysis, priims
teisingesnius sprendimus dėl
mokymosi krypčių, studijų
programų, profesijų, darbą
siūlančių skelbimų tokiu
būdu patirs mažiau nusivylimų
ir streso, taupys savo ir kitų
laiką bei valstybės švietimui
skirtus pinigus.
Galvojimas apie ateitį bus
labiau koncentruotas į
konkrečių veiksmų atlikimą,
domėjimąsi pasirinktomis
sritimis. Mokinys įpras
sisteminti svarbią informaciją
reikalingą orientuojantis
darbo pasaulyje. Išmoks dirbti
su tikslais, juos analizuoti,
kurti jų įgyvendinimo planą ir
reguliariai peržiūrėti
progresą, atlikti reikiamas
korekcijas.
Karjeros planai plačiai
naudojami visame pasaulyje.
Daugelyje šalių karjeros
planas yra pagrindas CV
rašymui. Kai kurie darbdaviai
mielai susipažįsta ir su pačiu
karjeros planu. Darbdaviui
ruošiant informaciją apie save
tai bus puikus ramstis
padedantis atsirinkti reikiamą
informaciją, nes dažnai
pamirštame ar net
nepagalvojame, jog kažkurios
mūsų patirtys gali būti įdomu
darbo pasaulyje.
Karjeros planus, turėtų
pasirengti kuo didesnis kiekis
moksleivių, jie yra paruošti
5-12 klasių moksleiviams.
Karjeros plano pildymas - ne
vienkartinis veiksmas, o
procesas, kuris gali būti
kūrybiškas, lankstus ir
kiekvienas mokytojas bei
karjeros specialistas gali
drąsiai koreguoti karjeros
planą pagal savo supratimą.
Tačiau jei norime kiekvieną
grafą užpildyti išsamiau,
patirdami, ką reiškia
kiekvienas rašomas žodis,
galime pasitelkti kūrybiškumą,
pasisemti idėjų iš Mokytojo ir
Mokinio knygų. Karjeros planų
turinys yra derinamas su
bendrąją ugdymo programa. Tai
gali būti puikus užsiėmimas
klasių auklėtojams klasių
valandėlių metu. Daugybė
karjeros plano dalių sutampa
su etikos, ekonomikos ir
kitomis pamokomis, tad plano
pildymas gali būti integruotas
į šias pamokas, Darbą su
karjeros planais organizuoja
mokyklos karjeros
koordinatorius ir mokyklą
atvykstantis karjeros
konsultantas, tad kiekvienas
mokytojas ir klasės auklėtojas
gali kreiptis pagalbos į juos.
Karjeros planų pavyzdžius ir
jų pildymo instrukcijas galite
rasti svetainėje www.mukis.lt
skyrelyje skirtame mokytojams
prie metodinės medžiagos.
|
MOKYKLOS KARJEROS CENTRO
VEIKLOS PLANAS
MKC tikslas -
padėti mokiniams ugdytis
karjeros kompetencijas,
būtinas sėkmingam mokymosi
krypties, profesijos ar
darbinės veiklos pasirinkimui,
perėjimui iš mokymo aplinkos į
darbinę aplinką, tolesnei
profesinei raidai ir mokymuisi
visą gyvenimą.
MKC uždaviniai.
Siekiama, kad mokiniai:
-
Pažintų karjerai svarbias
asmenybės charakteristikas;
-
pažintų socialinę aplinką ir
socialinių vaidmenų
įvairovę;
-
rastų ir efektyviai naudotų
karjeros informaciją;
-
remdamiesi savęs ir darbo
pasaulio pažinimu, priimtų
adekvačius karjeros
sprendimus;
-
remdamiesi asmenine ateities
vizija, keltų karjeros
tikslus, sudarytų karjeros
planą;
-
mokymosi ir laisvalaikio
veiklose taikytų ir
tobulintų karjerai
svarbiausias bendrąsias
kompetencijas.
Karjeros koordinatorės Vaclava Klejevskaja, Liudmila Maksimec
Į pradžią
|
|