TRAKŲ R. PALUKNIO MEDEINOS VIDURINĖ MOKYKLA VIEŠAS SKELBIMAS Turinys Veiklos kryptis: mokymo ir mokymosi kokybė Paaiškinimas apie formaliojo ir neformaliojo švietimo programų vykdymą mokykloje Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas Soc. pedagogo teikiamos paslaugos Mokinių priėmimo į mokyklą tvarka Mokinių dalyvavimas ir pasiekimai savivaldybės, respublikos konkursuose, olimpiadose
Trakų r. Paluknio Medeinos vidurinė mokykla, adresas: Paluknio km. LT-21013 Trakai, tel./faksas (8 528) 61215, el. paštas medeinatr@takas.lt, bendrojo lavinimo vidurinė mokykla (kodas3124), mokomoji kalba lietuvių, mokyklos direktorius - Vytautas Gustas, II vadybinė kategorija.
Mokyklos tarybos sudėtis:
MŪSŲ FILOSOFIJA
IŠ DAUGIATAUTĖS PALUKNIO KRAŠTO KULTŪROS EINAME Į GILUMINĮ SAVĘS, TĖVYNĖS LIETUVOS IR PASAULIO PAŽINIMĄ.
MOKYKLOS MISIJA:
· TEIKTI PRADINĮ, PAGRINDINĮ IR VIDURINĮ IŠSILAVINIMĄ LIETUVIŲ KALBA PAGAL VALSTYBINIUS STANDARTUS. · UGDYTI MOKINIUS ATSIŽVELGIANT Į JŲ ĮGIMTAS SAVYBES, RŪPINTIS JŲ SAUGUMU IR KOMPETENCIJOMIS. · PUOSELĖTI MOKINIŲ SAVIUGDĄ, MOKYTI JUOS INTEGRUOTIS Į VISUOMENĘ. · BŪTI ATVIRIEMS VISAI MOKYKLOS BENDRUOMENEI.
MOKYKLOS VIZIJA:
TRAKŲ RAJONO PALUKNIO MEDEINOS VIDURINĖ MOKYKLA DEMOKRATINIAIS PRINCIPAIS ORGANIZUOTA UGDYMO ĮSTAIGA, MAKSIMALIAI TENKINANTI MOKINIŲ MOKYMOSI IR SAVIRAIŠKOS POREIKIUS, ORGANIZUOJANTI NENUTRŪKSTAMĄ MOKYTOJŲ KVALIFIKACINĮ TOBULĖJIMĄ, APRŪPINTA MODERNIOMIS INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ PRIEMONĖMIS, ESANTI ŠIUOLAIKIŠKA IR VEIKIANTI PAGAL NUOSEKLUMO, PAGRĮSTUMO, KOKYBIŠKUMO IR PILIETIŠKUMO PRINCIPUS.
MOKYKLOS STRATEGIJA:
ĮGYVENDINAMA PAGAL 2007 M. SPALIO 25 D. TRAKŲ R. SAVI-VALDYBĖS TARYBOS PRITARTĄ IR 2007 M. GRUODŽIO 27 D. MOKYKLOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMU NR. V 56 PATVIRTINTĄ TRAKŲ R. PALUKNIO MEDEINOS VIDURINĖS MOKYKLOS 2007-2012 METŲ STRATEGINĮ PLANĄ
1 VEIKLOS KRYPTIS: MOKYMO IR MOKYMOSI KOKYBĖ
Tikslas taikyti naujas technologijas, tradicinius ir netradicinius ugdymo metodus, derinant ugdymo turinį ir formas prie mokinių brandos ir individualių ypatybių, siekiant, kad visų ugdymo pakopų mokinių ugdymas būtų kokybiškas, mokymasis - motyvuotas.
2 VEIKLOS KRYPTIS: PREVENCINIO DARBO VYKDYMAS IR SAUGIOS APLINKOS FORMAVIMAS
Tikslas formuoti saugią aplinką, ugdyti mokinių atsakomybę, savarankiškumą, bendrosios kultūros įgūdžius, mokyti vaiką spręsti iškylančias problemas jam bendraujant su aplinkiniais. Uždaviniai: · visapusiško ugdymo sąlygų sudarymas specialiųjų poreikių mokiniams; · rūpinimasis socialiai apleistais mokiniais; · rūpinimasis pirmokų ir penktokų adaptacija; · žalingų įpročių, lankomumo prevencijos priemonių taikymas.
3 VEIKLOS KRYPTIS: NEFORMALUSIS UGDYMAS
Tikslas: kokybiško ir Paluknio bendruomenei naudingo bei reikalingo neformaliojo ugdymo organizavimas, siekiant · padėti vaikams atskleisti jų interesus, saviraiškos poreikius, plėtoti vaikų gabumus, tobulinti gebėjimus, plėsti akiratį profesijų pasaulyje; · žadinti ir puoselėti kiekvieno mokinio kūrybiškumą, atsižvelgiant į jo polinkius, gebėjimus ir visuminę asmens raidą, sudaryti galimybę imtis iniciatyvos ir atsakomybės.
4 VEIKLOS KRYPTIS: MATERIALINĖS TECHNINĖS BAZĖS TURTINIMAS
Tikslas kurti saugią, estetišką ir ugdymo proceso įgyvendinimui reikalingą aplinką, atnaujinant jau turimą materialinę techninę bazę, diegiant naujas technologijas.
5 VEIKLOS KRYPTIS: PROFESINIS INFORMAVIMAS IR KONSULTAVIMAS
Tikslas: organizuoti profesinį informavimą ir konsultavimą, siekiant padėti mokiniams nusista-tyti polinkius, išmokti derinti polinkius, norus ir galimybes, plečiant mokinių žinias apie profesijas, padedant susidaryti individualius ugdymo(-si) planus prieš pereinant į vidurinį ugdymą. Uždaviniai: · sudaryti 10 kl. baigusių mokinių poreikius atitinkantį individualų mokymosi planą ir pa-mokų tvarkaraštį; · vykdyti PIT-o veiklą, optimaliai išnaudoti profesinio informavimo ir konsultavimo galimybes mokykloje, kelti profesijos patarėjų (konsultančių) kvalifikaciją; · lavinti mokinių įsidarbinimo gebėjimus; · bendradarbiauti su Trakų darbo birža, ŠC, kitomis įstaigomis ir įmonėmis, siekiant įvairiapusiškiau ir kokybiškiau teikti profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugas.
6 VEIKLOS KRYPTIS: PILIETIŠKUMO UGDYMAS
Tikslai: remiantis mokyklos filosofija Iš daugiatautės Paluknio krašto kultūros einame į giluminį savęs, Tėvynės Lietuvos ir pasaulio pažinimą, ugdyti Lietuvos pilietį, gerbiantį valstybės simbolius, savo kultūrą ir gimtąją kalbą, besilaikantį humanizmo, demokratijos, tolerancijos principų, bendraujantį su įvairių tautybių atstovais. Uždaviniai:
7 VEIKLOS KRYPTIS: TIRIAMOJI ANALITINĖ VEIKLA
Tikslas: stebėti, analizuoti ugdomąjį procesą, daryti išvadas, siekiant vykdyti nuoseklią, koky-bišką, pagrįstą ir kvalifikuotą mokyklos veiklą. Uždaviniai : · stebėti, tirti ir vertinti mokykloje vykdomą ugdymo procesą, gautus rezultatus analizuoti, teikti pasiūlymus ir rekomendacijas mokyklos veiklos tobulinimui; · supažindinti mokyklos bendruomenę su formaliojo ir neformaliojo ugdymo turinio įgyvendinimo tyrimo analize ir išvadomis. Paaiškinimas apie formaliojo ir neformaliojo švietimo programų vykdymą mokykloje.
Paluknio Medeinos vidurinėje mokykloje vykdomos ugdymo programos:
1.1. pradinio; 1.2. pagrindinio; 1.3. vidurinio.
UGDYMO PLANŲ LENTELĖS:
Dalykai ir jiems skiriamų pamokų skaičius per savaitę pradinio ugdymo programai įgy-vendinti (1 oje klasėje pamokos trukmė - 35 minutės, 2 4 klasėse 45 minutės):
Pamokų suma per savaitę dvejiems mokslo metams adaptuotai vidurinio ugdymo programai įgyvendinti (pagal ją mokosi 1 mokinys):
Pastaba: *** žmogaus sauga integruojama į gamtos mokslų turinį. Vidurinio ugdymo programos 11 klasės dvejų mokslo metų savaitinių pamokų skaičius dalykams (pagal bendrąjį ir išplėstinį kursus, modulius) ir neformaliajam ugdymui:
Pastaba: *** žmogaus sauga integruojama į gamtos mokslų turinį.
Vidurinio ugdymo programos 12 klasės savaitinių pamokų skaičius dalykams (pagal bendrąjį ir išplėstinį kursus, modulius) ir neformaliajam ugdymui bei mokinių skaičius mobiliose grupėse:
Pastaba: *** žmogaus sauga integruojama į gamtos mokslų turinį. Siūlomi pasirinkti moduliai 9-10 kl. mokiniams:
Mokymosi programų ir mokymosi būdų pasirinkimo galimybės:
1. Mokiniai renkasi: 1.1. vieną iš dorinio ugdymo (Romos katalikų tikybos ar etikos) dalykų 1-11 kl.; 1.2. 1-ąją užsienio kalbą (anglų ar vokiečių) 2 kl.; 1.3. 2-ąją užsienio kalbą (vokiečių ar rusų) 6 kl.; 1.4. pasirenkamuosius dalykus ir dalykų modulius 9-10 kl.; 1.5. ne bendrojo lavinimo branduolio dalykus vidurinio ugdymo 11-12 kl.; 2. Mokymo grupių sudarymas: 2.1. atskiros grupės dorinio ugdymo, užsienio kalbų, pasirenkamųjų dalykų ir dalykų modulių mokymui sudaromos, jei pageidauja ne mažiau kaip 5 tos pačios klasės mokiniai; 2.2. pagal vidurinio ugdymo programą siekiant diferencijuoti mokymą mobilios grupės sudaromos remiantis mokinių individualiais mokymo planais, minimalus mokinių skaičius grupėje 5.
Pamokos pradedamos 8.00 val.; pamokų laikas, pertraukų trukmė:
Mokinių atostogos numatomos: 1 12 kl. mokiniams:
papildomos atostogos 15 klasių mokiniams (po 5 mokymosi dienas 2 kartus per ugdymo procesą) skiriamos:
Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas VERTINIMO NUOSTATOS IR PRINCIPAI
Vertinimo nuostatos: 1. Vertinimas grindžiamas amžiaus tarpsnių psichologiniais ypatumais, individualiais mokinio poreikiais; 2. Mokinys laiku gauna grįžtamąją informaciją apie savo pasiekimus ir pažangą; 3. Pagrindinis vertinimo orientyras Išsilavinimo standartai; 4. Vengiama lyginti mokinių pasiekimus tarpusavyje. Vertinimo principai: 1. Pozityvumas ir konstruktyvumas; 2. Atvirumas ir skaidrumas; 3. Objektyvumas ir veiksmingumas; 4. Informatyvumas.
VERTINIMAS UGDYMO PROCESE
Mokomieji dalykai (įskaitant pasirenkamuosius ir dalykų modulius), iš kurių pasiekimai vertinami pažymiu -10 balų sistema: · lietuvių kalba; · užsienio kalbos (anglų, vokiečių, rusų); · istorija; · pilietiškumo pagrindai; · geografija; · matematika; · informacinės technologijos; · gamta ir žmogus; · biologija; · chemija; · fizika; · ekonomika; · meninis ugdymas (dailė, muzika); · technologijos; · kūno kultūra; · pasirenkamieji dalykai ir dalykų moduliai. Mokomieji dalykai, iš kurių pasiekimai vertinami įskaita: · dorinis ugdymas (etika, tikyba); · žmogaus sauga. Pagrindinio ugdymo II dalies ir vidurinio ugdymo pakopose naudojamas formalusis vertinimas, pagrįstas išsilavinimo standartais, brandos egzaminų programomis, ir neformalusis vertinimas, pagrįstas naujais vertinimo, informacijos kaupimo, jos analizės, fiksavimo ir informavimo būdais. Vertinimo tipai: 1. Diagnostinis vertinimas tai vertinimas, kuriuo naudojamasi siekiant išsiaiškinti mokinio pasiekimus ir padarytą pažangą baigus dalyko programos temą, skyrių, programos dalį. Diagnostinis vertinimas remiasi kontrolinių darbų, apklausos žodžiu, sukauptos informacijos apie mokinio mokymosi pasiekimus ir pažangą rezultatais. 2. Formuojamasis vertinimas tai nuolatinis mokinio vertinimas stebint jo individualų, grupinį darbą įvairiose situacijose, individualiai aptariant jo mokymosi sėkmingumą, daromą pažangą.
VERTINIMAS BAIGUS PROGRAMĄ
1. Mokymosi rezultatams apibendrinti taikomas apibendrinamasis vertinimas (pažymys arba įskaita). 2. Jei mokinys be pateisinamos priežasties praleido 30 proc. pamokų, jis yra neatestuojamas. Jei mokinys praleido dėl ligos ar kitų svarbių priežasčių, jis turi teisę atsiskaityti sutartu su mokytoju laiku. 3. Pusmečio pažymys vedamas iš to pusmečio pažymių aritmetinio vidurkio (6,5 7; 6,4 6). 4. Metinis pažymys vedamas atsižvelgiant į daromą mokinio pažangą: · jei II pusmečio įvertinimas aukštesnis nei I pusmečio, rašomas aukštesnis pažymys (I pusmetis 6, II pusmetis 7, metinis 7); · jei II pusmečio įvertinimas žemesnis nei I pusmečio, metinis įvertinimas vedamas iš I ir II pusmečių pažymių vidurkio; · jei I ir II pusmečių įvertinimai skiriasi 2 ar daugiau balų, vedamas aritmetinis vidurkis (I pusmetis 6, II pusmetis 8, metinis 7). Jei mokytojas mano, kad mokinys per II pusmetį padarė didelę pažangą, metinio įvertinimas gali būti rašomas toks, koks yra II pusmečio. 5. Mokytojai apibendrina informaciją apie mokinio, grupės ar klasės pasiekimus bei padarytą pažangą, kaupia mokinių įsivertinimo lapus, juos analizuoja ir, jei tai reikalinga, koreguoja ugdymo procesą. 6. Klasės auklėtojai trimestro/pusmečio (metų) pabaigoje užpildo ir direktoriaus pavaduotojui ugdymui pateikia klasės mokinių mokymosi rezultatų ataskaitą. 7. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, remdamasis klasės auklėtojų pateiktomis klasės mokinių mokymosi rezultatų ataskaitomis, rengia mokyklos mokinių mokymosi rezultatų pusmečio/trimestro (mokslo metų) analizę, kurią pristato direkciniuose pasitarimuose, mokytojų tarybos, mokyklos tarybos posėdžiuose, tėvų susirinkimuose bei, jei tai reikalinga, priima sprendimus dėl ugdymo proceso koregavimo. 8. Mokinių mokymosi pasiekimai vertinami sistemingai. Rekomenduojama pasiekimus vertinti tokiu dažnumu per trimestrą/pusmetį: · jei dalykui mokyti skirta 1-2 pamokos per savaitę, vertinama ne mažiau kaip 3 pažymiais; · jei dalykui mokyti skirta 3-5 pamokos per savaitę, vertinama ne mažiau kaip 5 pažymiais. 9. Rugsėjo mėnuo skirtas 5 kl. mokinių adaptacijai, mokiniai pažymiais nevertinami. 10. Mokiniai į aukštesnę klasę keliami: 10.1. kai mokslo metus baigia be nepatenkinamų įvertinimų; 10.2. kai dėl svarbių priežasčių turi 1 ar 2 nepatenkinamus įvertinimus ne aukštesnės kaip 9 kl. mokiniai, tačiau dėl jų kėlimo sutampa mokytojų tarybos, tėvų ir mokyklos direktoriaus nuomonės.
TĖVŲ (GLOBĖJŲ, RŪPINTOJŲ) INFORMAVIMO TVARKA
1. Mokymosi pasiekimai fiksuojami dienynuose, mokinių mokymosi pasiekimų/pažymių knygelėse. 2. Už pažymių į(si)rašymą mokymosi pasiekimų/pažymių knygelėse atsakingi mokiniai ir klasių auklėtojai. Klasių auklėtojai knygelių priežiūrą vykdo, o mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai) ne rečiau kaip du kartus per mėnesį peržiūri knygelę ir pasirašo. 3. Klasių auklėtojai, mokytojai, socialinis pedagogas tėvus (globėjus, rūpintojus) informuoja apie vaiko mokymąsi esant reikalui raštišku pranešimu. 4. Klasių auklėtojai organizuoja teminius tėvų susirinkimus ne rečiau kaip 3 kartus per metus. Pirmas tėvų susirinkimas organizuojamas rugsėjo mėnesį, kuriame tėvai supažindinami su mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimu. 5. Administracija mokinių tėvus informuoja apie mokymosi pasiekimų vertinimo kriterijus, procedūras ir tvarką per pirmąjį mokyklos tarybos posėdį, visuotinį tėvų susirinkimą. 6. Administracija 2 kartus per metus organizuoja visuotinius tėvų susirinkimus, kuriuose tėvai turi galimybę susitikti su administracija, konsultuotis su jų vaikus mokančiais mokytojais. Administracija organizuoja papildomai susirinkimus 12 kl. (dėl supažindinimo su brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarka) ir 10 kl. (dėl supažindinimo su pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarka) mokinių tėvams ir mokiniams.
Soc. pedagogo teikiamos paslaugos. Socialinė pedagoginė pagalba tai mokyklos darbuotojų - socialinės pedagogės, mokytojų, klasių auklėtojų, administracijos veikla, susijusi su mokinių socialinių bei pedagoginių poreikių tenkinimu, leidžianti padidinti švietimo veiksmingumą. Pagalba teikiama, vadovaujantis LR Švietimo įstatymu (Žin., 1991, Nr.23-593, 2003, Nr. 63-2853), Vyriausybės nutarimais, 2004-06-15 Švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr.ISAK-941 ,,Dėl bendrųjų socialinės pedagoginės pagalbos teikimo nuostatų patvirtinimo, kitais Švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Trakų rajono savivaldybės tarybos 2005-02-24 sprendimu Nr.S1-35 ,,Dėl socialinės pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos Trakų rajono bendrojo lavinimo mokyklose aprašo patvirtinimo, kitais teisės aktais ir mokyklos komandos nuostatais. Pagalbos teikimo tikslas padėti įgyvendinti mokinių teisę į mokslą, užtikrinti veiksmingą mokinių ugdymąsi ir mokymąsi mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko socializacijai ir pilietinei brandai. 1. Pagalbos teikimo uždaviniai: 1.1. šalinti priežastis, dėl kurių mokiniai nelanko mokyklos ar vengia tai daryti; 1.2. sugrąžinti į mokyklą, jei tai įmanoma, jos nelankančius mokinius; 1.3. kartu su tėvais (globėjais, rūpintojais) padėti vaikui pasirinkti jo protines ir fizines galias atitinkančią ugdymo programą; 1.4. padėti mokiniui adaptuotis mokykloje; 1.5. teikti mokiniui reikalingas socialines pedagogines paslaugas; 2. Pagalbos teikimo principai: 2.1. lygios galimybės kiekvienam mokiniui laiduojamas pagalbos prieinamumas; 2.2. visuotinumas pagalba teikiama visiems jos reikalingiems mokyklos mokiniams; 2.3. kompleksiškumas pagalba teikiama pagal poreikį kartu su kitomis švietimo sistemos pagalbos mokiniui teikimo formomis (informacine, psichologine, specialiąja pedagogine ir kt.). Mokyklos socialinės pedagoginės pagalbos teikimo komanda veiklos prioritetais renkasi: - mokyklos nelankymo priežasčių aiškinimąsi bei pagalbą mokiniams ir jų tėvams bei globėjams šalinant tas priežastis komandos kompetencijos ribose; - mokinių tarpusavio bendravimo kultūrai, siekiant, kad mokiniams mokykla būtų saugi ir draugiška; - mokinių ir pedagogų tarpusavio santykių gerinimui, kaip pagrindinei gero lankomumo skatinimo priemonei. Kartu komanda numato tęsti veiklą šiomis kryptimis: - pagalba ugdytinių aprūpinimo visa kuo, kas būtina jo žmogiškam vystymuisi ir mokiniškų gebėjimų plėtrai, problemų sprendimui, - pagalba siekiant gerinti mokymosi rezultatus, - pagalba adaptuojantis mokykloje, - pagalba integruojantis į mokyklos ir kaimo bendruomenę.
Mokinių priėmimo sąlygos. Mokinių priėmimo į mokyklą tvarka: 1. Tėvai (globėjai), pageidaujantys, kad jų vaikas (-ai) mokytųsi Paluknio Medeinos vidurinėje mokykloje, rašo prašymą direktoriaus vardu. 2. Prašymą už vaiką iki 14 metų pateikia vienas iš tėvų (globėjų), 14-16 metų vaikas prašymą gali pateikti pats, turėdamas vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą. 3. Prašymų priėmimas baigiamas užpildžius visas vietas klasėse arba paskutinę darbo dieną prieš naujų mokslo metų pradžią. 4. Asmenys, norintys mokytis pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, priimami laikantis Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro patvirtintos Nuosekliojo mokymosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas tvarkos reikalavimų. 5. Pirmumo teisę turi priimamas asmuo, gyvenantis rajono savivaldybės tarybos sprendimu mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Nepriskirtoje teritorijoje gyvenantis vaikas, tėvams (globėjams) pageidaujant, priimamas, jei mokykloje yra laisvų vietų. 6. Jei per mokslo metus į mokyklą atvyksta mokinys, gyvenantis jos aptarnaujamoje teritorijoje, ir mokykloje nėra laisvų vietų, jis priimamas į klasę, jei maksimalus mokinių skaičius klasėje nebus didinamas daugiau kaip 2, arba savivaldybės administracijos švietimo skyriaus siunčiamas į artimiausią, tą pačią programą vykdomąją mokyklą. 7. Jei į mokyklą priimti visi norintys, jos aptarnaujamoje teritorijoje gyvenantys vaikai, o į likusias vietas yra daugiau prašymų nei galima priimti, pirmiausia priimami: 7.1. 1-8 klasių mokiniai, kurių broliai ir seserys prašymo pateikimo metu jau mokosi mokykloje; 7.2. 1-8 klasių mokiniai, kurių tėvai dirba mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje; 7.3. mokiniai, turintys aukštesnius mokymosi pasiekimus. 8. Mokytis pagal pradinio ugdymo programą savivaldybės tarybos nustatyta tvarka priimamas vaikas, kuriam tais kalendoriniais metais sueina 7 metai (atskiru atveju ir jaunesnis, jei nustatyta, kad jis yra pakankamai subrendęs šiai programai; Vaiko psichologinę ir fizinę brandą nustato medikai ir pedagoginė-psichologinė tarnyba). 9. Priimant į pirmą klasę, vaiko tėvai pateikia gimimo liudijimo kopiją, sveikatos pažymėjimą. 10.Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami asmenys, pateikę prašymą ir pradinio išsilavinimo pažymėjimo kopiją. 11.Mokinys, nebaigęs pradinio ar pagrindinio ugdymo programos, priimamas mokytis pateikia: pasibaigus mokslo metams prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą; nesibaigus mokslo metams prašymą ir nustatytos formos pažymą apie ugdymosi rezultatus ankstesnėje mokykloje. 12.Asmuo, baigęs adaptuotą pradinio ugdymo programą, pateikęs mokyklos direktoriui pažymą apie adaptuotos pradinio ugdymo programos baigimą, priimamas mokytis pagal adaptuotą pagrindinio ugdymo programą. 13.Priėmus mokinį, siunčiamas nustatytos formos pranešimas mokyklai, kurioje mokinys mokėsi. 14.Išduodamas moksleivio pažymėjimas. 15. Mokinių, atvykusių (grįžusių) iš užsienio, neturinčių mokymosi pasiekimų ar išsilavinimo dokumentų, priėmimas į mokyklą: 15.1. užsienyje mokęsis mokinys pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento mokyklai įvertinus jo mokymosi pasiekimus; 15.2. pasiekimų patikrinimas organizuojamas pagal tos klasės, kurioje mokinys nori tęsti mokslą, ugdymo plano mokomuosius dalykus, mokytojams parengus užduotis pagal atitinkamos klasės išsilavinimo standartus; 15.3. patikrinimo laiką, organizavimą nustato ir atsakingus asmenis skiria įsakymu mokyklos direktorius; 15.4. teigiamai įvertinus pasiekimus, mokiniui direktoriaus įsakymu leidžiama mokytis. Mokinių, gavusių kurio nors mokomojo dalyko neigiamą įvertinimą, tolesnio mokymosi klausimus sprendžia Mokytojų taryba. Sutarčių sudarymas: 1. priėmimas mokytis pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas įforminamas mokymo sutartimi, kurioje aptariami mokyklos ir asmens įsipareigojimai, jų nevykdymo pasekmės. Abu sutarties egzempliorius pasirašo mokyklos direktorius ir prašymo pateikėjas. Vienas sutarties egzempliorius įteikiamas prašymo pateikėjui, kitas segamas į mokinio asmens bylą; 2. už vaiką iki 14 metų sutartį pasirašo vienas iš tėvų (globėjų), 14-16 metų vaikai sutartį gali pasirašyti patys, turėdami vieno iš tėvų (globėjų) raštišką sutikimą; 3. mokymo sutartys registruojamos mokymo sutarčių registracijos knygoje; 4. priimant mokinį mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą sudaroma nauja sutartis visam ugdymo programos laikotarpiui. Mokymo sutartis sudaroma rugsėjo 1 d., su mokslo metų eigoje atvykusiais mokiniais atvykimo dieną; 5. sudarius mokymo sutartį, asmuo įtraukiamas į mokyklos abėcėlinę knygą, formuojamą jo asmens bylą; 6. visi dokumentai registruojami nustatyta tvarka. Teikiamos mokamos paslaugos Mokamos neformaliojo švietimo paslaugos neteikiamos. MOKYKLOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJOS UGDYMUI IR MOKYTOJŲ SĄRAŠAI:
Svarbiausi mokyklos išorinio vertinimo rezultatai; mokyklos pasiekimai
2010 m. spalio mėn. LR Švietimo ir mokslo ministerijos vyr. specialistės Stanislava Strolaitė ir Ramutė Zungailienė tikrino veiklą (pažyma Dėl Paluknio ir Paluknio Medeinos vidurinių mokyklų).
Pagal NEC duomenis Trakų r. savivaldybės administracijos švietimo, kultūros, sporto ir jaunimo reikalų skyriaus parengtoje 2010 m. valstybinių brandos egzaminų analizėje matyti, kad mūsų mokyklos mokinių laikytų brandos egzaminų duomenys Trakų rajone yra:
Mokinių dalyvavimas ir pasiekimai savivaldybės, respublikos konkursuose, olimpiadose 2010/2011 m.m.
Mokyklos bendruomenės tradicijos Tradiciniai renginiai, kuriuos organizuoja arba kuriuose dalyvauja mokyklos bendruomenė:
Informacija apie tai, kur tėvai ir mokiniai gali susipažinti su mokyklos veiklą reglamentuojančiais dokumentais.
Tėvai ir mokiniai su mokyklos veiklą reglamentuojančiais dokumentais gali susipažinti mokyklos bibliotekoje.
Nusiskundimų pateikimo tvarka.
Nusiskundimus mokiniai, mokytojai, tėvai pateikia: klasės auklėtojui arba direktoriaus pavaduotojai ugdymui.
|