Titulinis

„Dzig dzig dzig prie jūros jojom...“

2014-04-27 pradinukų muzikinio teatro studijos „Lašeliukai“ septyniolikos  mokinių grupė apgynė mokyklos garbę V. Landsbergio fondo meninės raiškos konkurse „Kuo man graži tėvynė Lietuva“, skirtame  paminėti Vilniaus grįžimo Lietuvai 75-etį, ir  laimėjo II vietą bei 2000 Lt premiją. Konkurse, kuris vyko Balio Dvariono vaikų muzikos mokykloje, parodėme meninę kompoziciją apie kelionę į Vilnių, sukurtą remiantis vaikų poeto Vytės Nemunėlio (B. Brazdžionio) žodžiais „Dzig-dzig-dzig į Vilnių jojom...“. Scenoje kalbėjome tarmiškai, dainavome daineles, žaidėme, sekėme pasakėles, jojome savo rankomis padarytais mediniais arkliukais.

Piniginė premija konkurse dalyvavusius mokinius paskatino birželio 17-19 dienomis jau ne arkliukais, o mokyklos žaliuoju autobusiuku „išjoti“ prie jūros. Radailiuose (Klaipėdos r.) aplankėme dinozaurų parką „Dinoparkas – Radailiai“. Pasisveikinę su judančiais, šnypščiančiais, riaumojančiais dinozaurais, skubėjome į Palangą. Ten pasivaikščiojome po Botanikos parką, apžiūrėjome Gintaro muziejaus ekspoziciją. Eidami Meilės alėja, atsidūrėme ant Palangos tilto ir palydėjome Saulę. Nakvynei įsikūrėme Girulių poilsiavietėje „Žuvėdra“.

Kitą dieną Klaipėdoje esančiame Lietuvos jūrų muziejaus delfinariume stebėjome nuotaikingą delfinų pasirodymą, žavėjomės šių gyvūnų gebėjimu dainuoti, piešti, sukti lanką ir net mesti kamuolį į krepšį.

Vėliau mūsų žaliasis autobusiukas riedėjo Kuršių nerija Nidos link. Įveikę šimtą laiptelių, atsidūrėme Parnidžio kopos viršūnėje, nuo kurios atsivėrė nuostabus, savitas nerijos vaizdas. Grįždami aplankėme vieną gražiausių senųjų Juodkrantės kopų – Raganų kalną. Kupini naujų įspūdžių, gerų emocijų atsisveikinome su jūra ir laimingi grįžome namo.

Ši kelionė buvo tarsi atsisveikinimas ir su vyriausiomis „Lašeliukų“ narėmis – ketvirtokėmis,   kurių ketverių metų  įdirbis ir meniniai gebėjimai padėjo laimėti konkursą. Linkime joms geros kloties penktoje klasėje, o „Lašeliukai“ toliau „augins“ mažuosius meninės raiškos mylėtojus.

Pradinių klasių muzikinio teatro studijos „Lašeliukai“ vadovės             Laima Samosionokienė